fredag den 25. november 2016

Koldt og smukt

I går var det så koldt, at dagens billeder blev taget med stivfrosne fingre, men ud måtte jeg alligevel, for lyset var så smukt. Og godt det samme - for på vej ned mod stranden fløj en kæmpestor musvåge lige forbi mig på en meters afstand. En fantastisk oplevelse...!

Sådan er det, når man bor højt og næsten i fugleflugtlinien... :-)

Men i dag er al udsigt væk. Tågen har lagt sig tungt over omgivelserne, og jeg er glad for, at jeg ikke skal ud og køre. I stedet har jeg helliget dagen til færdiggørelsen af den online-julekalender, som jeg plejer at køre med på min ANGLOFILIA blogside.

Den Engelske Julekalender skal jo starte på torsdag, så der skal skrives og planlægges 24 indlæg. Hver dag har man mulighed for at vinde en lille kalendergave ved at besvare et spørgsmål - og du er velkommen til at være med.

Kig ind på www.anglofilia.info fra den 1. december og frem til jul :)


7 kommentarer:

Ellen sagde ...

Jeg vil kigge ind - elsker julekalendere; især dem med chokolade, men det forventer jeg ikke fra Anglofilia ;-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Ti hi, nej chokolade byder jeg nok ikke på. Men hvem ved, måske noget andet godt? Du er i hvert fald velkommen til at være med :-)

Marianne sagde ...

Glæder mig til at være med igen, Mia :)
Jeg var med sidste år og vandt også en kalendergave, så det var et hit! ;)

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Hvor dejligt at høre, at du vil være med - du skal være særdeles velkommen :-)

Anonym sagde ...

Den julekalender må jeg følge med i. Jeg kendte slet ikke den side, og den skal jeg da i det hele taget kikke forbi engang imellem :-)
God adventsweekend til dig i de skønne omgivelser!
Kh Nana

Malin sagde ...

Perfekt, så fandt jeg dig et sted mere - jeg kendte heller ikke den side og jeg vil da helt sikkert følge din julekalender, i hvert fald frem til d. 14 december ;-) Rigtig god weekend til dig!

Mia Folkmann sagde ...

Nana: Du er altid velkommen til at kigge ind - og også til at være med i julekalenderen :-) Du må også have en dejlig adventsweekend i DINE smukke omgivelser. Det ser så dejlig ud :-)

Malin: Jeg forstår at brede mig ud... ti hi. Du er særdeles velkommen så meget, du lyster - god weekend til dig også :-)