lørdag den 27. juni 2015

En flot skænk... anyone??

Det er lidt underligt at gå og pakke alle sine ejendele ned i kasser uden at ane, hvornår de skal pakkes ud igen! Nogle ting har fået en god og passende plads hos min mor, der har manglet lidt forskelligt i sin nye lejlighed, mens andre er kommet ned i vores "Pelikan rum".

I går fik jeg solgt sofaen, og det var en stor lettelse, for den havde jeg slet ikke plads til. Den anden store ting, der giver mig lidt hovedpine, er den smukke skænk her på billedet, for den passede perfekt i mit tidligere hus og nok ikke specielt godt fremover.

Hvis nogen står og mangler - så sælger jeg den glad og gerne i morgen søndag for 500 kr. Hvis ikke, så kommer den til oplagring, for jeg kan ikke nænne at kassere den.

Bortset fra det er der lys for enden af tunnellen... jeg håber bare ikke, at det er et modkørende tog... ti hi...

Ingen kommentarer: