søndag den 5. april 2015

Loppemarked pr. fjernbetjening...

Da jeg gik tur i Hillerød en dag, faldt jeg over Kirppu - en stor butik, der var indrettet som en slags loppemarked med stande, som man kunne leje.

Ved nærmere eftersyn består standen af en lille reol med plads til tøj og nogle hylder - og den lejer man for en uge ad gangen. Man betaler en procentdel af salget, og ellers skal man "bare" stille op... og tage ned igen.

Lige noget for mig, der stadig har ting til salg. Det er en lang proces at "downsize", når man har haft et stort hus, to sommerhuse og adskillige familiemedlemmer, der har efterladt sig dit og dat.

Så nu har jeg meldt mig til en uge i maj og en uge i juni - kig ind, hvis du har lyst. Der er rigtig meget at se på... :-)

2 kommentarer:

Ellen sagde ...

Det lyder da ret interessant. Dit billede ligner en mellemting mellem en hæklet and og en keramik-ditto :-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: For mig er det perfekt, fordi jeg ikke rigtigt har tid til at stå på loppemarked selv - og fordi det ikke bare drejer sig om en halv dag, men en hel uge... Min and er hverken hæklet eller keramisk; det er en lille metaldørstopperand... ;-)