lørdag den 17. januar 2015

En fin anmeldelse af SKØNNE DAGE bogen

En læser og kunde har været så sød at sende mig sin anmeldelse af SKØNNE DAGE bogen:

Til at blive i godt humør af ...  
På afstand har jeg over flere år fulgt magasinet Skønne dage, magasinet Anglofila og webshoppen Anglofilia.dk. Gang på gang har jeg været positivt overrasket over Mia's evne til at formidle begejstret i tekst og i de mange engelske finurligheder, hun har i sin webshop.  
På bogmessen mødte jeg Mia på Anglofilia's stand, hvor man, hvis man ikke allerede var det, hurtigt blev anglofil :-).  
Magasinet Skønne Dage var blevet til en årbog. En hastig tanke i baghovedet: "Hvad skal jeg dog med en årbog?" Jeg har jo kalendere både her og der.  
De to årbøger jeg har købt, fordi jeg selv måtte eje den ene, har jeg foræret væk. Har i dag fået en til med posten og sidder her med en stille glæde.  
Det er en fornøjelse at se og læse en bog der favner livet i alle dets positive facetter. Jeg glædes over den sprudlende formidlingsevne, livsglæden, nostalgien, de historiske elementer, kunst, haver og får en stille rislen indeni over Danmark, nu blunder den lyse nat - og nyder de skønne fotos i en klassisk bog, der er lige efter mit hjerte.  
Skønne dage vil blive brugt til at berige det kommende års dage, hvad enten det er en regnvejrsdag eller fem minutter til fornyet energi.  
Enhver voksen kvinde vil blive glad for at modtage Skønne dage som værtindegave, fødselsdagsgave, julegave eller som en kærlig hilsen "blot fordi". 
Regitze Schmidt

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vad fint!
Anglofilia känner jag ju till, men Skönne Dage var något nytt.
Är du i Danmark eller i England nu?
Du kan se hos mej var jag är.
Hoppas vi kan träffas. Mailar dej senare.

Mia Folkmann sagde ...

Lena: Skønne Dage var et magasin i stil med Anglofilia, men handlede om Danmark mest. Jeg er faktisk på vej til England nu. Hvor er du? Jeg kigger efter... ;-)

Frk. Anemone sagde ...

Tillykke med de flotte anmeldelser :)

Mia Folkmann sagde ...

Frk. Anemone: Tusind tak; det er bare så dejligt :-)