onsdag den 9. april 2014

Nu trænger jeg til ferie...

Man skal ikke tro, at man kommer sovende til at have et gammelt hus i udlandet - eller noget sted for den sags skyld....

Nu er mine arme fyldt med malerpletter i forskellig farve - og især den sorte fra kaminindsatsen er umulig at skrubbe af. Jeg ser farlig ud!

Men det skulle ikke forhindre nogen i at tage på en lille sen eftermiddagstur. Vi trængte til at blive luftet igennem og til at få rørt nogle andre muskler end dem, man bruger til malerarbejder og reparationer...

Ikke så langt fra os ligger denne kæmpestore park. Det er et skønt sted at gå tur - især sådan sidst på dagen, hvor der stort set ikke var nogen mennesker. Til gengæld vrimlede det med fugle, og jeg så tårnfalke på ganske nært hold. Den ene sad ubekymret og ordnede sig på en gren lige foran os...


4 kommentarer:

Fruen i Midten sagde ...

Der ser skønt ud. Lige et sted til at trave lidt rundt og få armene ned i almindelig højde igen :-) Tænk, at I så tårnfalke.

Madame sagde ...

Sikke et skønt sted at gå tur - og tænk at opleve en tårnfalk ganske tæt på. Jeg har kun set dem på billeder :-)

Ellen sagde ...

Skønt sted at gå tur - kunne man få et navn på The Manor eller parken? Jeg kan jo godt lide at have nye og ukendte mål, når jeg er i UK :-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Det er Croome Park - man kan bruge dit nye kort dér... ;-)