søndag den 7. juli 2013

Sommer med Ernst

Sommer med Ernst er titlen på et svensk program, som jeg følger med glæde.

Vi har ikke TV, men jeg har købt en måneds TV-tid via internettet, så min rare mand kunne følge med i Tour de France, mens han arbejder, og så jeg kunne slappe af med et lille aftenprogram efter dagens flytteseance.

Vi skifter lidt med det, men i øjeblikket står det program på svensk sommerhygge.

Ernst Kirchsteiger er multikunstner og indretningsarkitekt, og han tager rundt i det svenske sommerland for at løse små og store indretningsopgaver. Ind i mellem bliver der snakket og lavet dejlig mad - og det er sådan en fornøjelse at se, hvordan Ernst har respekt for gamle byggerier og gamle træer.

Et program med vægten lagt på det gode liv. Det kan varmt anbefales... :-)

Foto: Lars Dahlin

4 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Jeg ser ham også, og forleden fik jeg bare lige de tips til den stil jeg elsker og gerne vil have indendøre her.. sten på gulvet, lysestage i vinduet og stemning af hav og himmel :)

Mia Folkmann sagde ...

Henriette: Den slags holder jeg også meget af, og jeg nyder at følge med Sverige rundt... :-)

Lisbeth sagde ...

Ja Ernst måtte gerne komme hjem til mig ...;-)

Hej fra Lisbeth

Mia Folkmann sagde ...

Hyacinth: Såmænd også gerne her, Lisbeth... ;-)